مانیتا

مانیتا

مانیتا

مانیتا

بیوگرافی سیامک انصاری و همسرش طناز هادیان+عکس و ماجرای ازدواج

بیوگرافی سیامک انصاری,

همسر سیامک انصاری,عکسهای سیامک انصاری و طناز هادیان,سیامک انصاری و همسرش,

طلاق سیامک انصاری,زن سیامک انصاری,سن سیامک انصاری,بیوگرافی طناز هادیان,ازدواج سیامک انصاری,سیامک انصاری,سیامک انصاری اهل کجاست؟,تحصیلات سیامک انصاری,طناز هادیان,سیامک انصاری متولد چه سالی است؟,زندگینامه سیامک انصاری,جدایی سیامک انصاری,بیوگرافی بازیگران,بیوگرافی همسر سیامک انصاری,سیامک انصاری ویکی پدیا,بیوگرافی,

سیامک انصاری | بیوگرافی سیامک انصاری و همسرش طناز هادیان| عکس و ازدواج 

بیوگرافی سیامک انصاری مهمان امشب خندوانه:

سیامک انصاری متولد ۱۲ مرداد ۱۳۴۷ در تهران بازیگر و کارگردان است.

شروع فعالیت سیامک انصاری

انصاری فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی نمایش و تلویزیون از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی است. او تا به حال به سمت‌های بازیگر، کارگردانی ۴۰ نمایش در زمان تحصیل و بازی در ۳ فیلم کوتاه تجربی فعالیت کرده‌است.

ازدواج سیامک انصاری و نحوی آشنایی طناز هادیان

سیامک انصاری در ۴۲ سالگی در سال ۹۱ با طناز هادیان ازدواج کرد.طناز : سیامک، دوست یکی از دوستان خانوادگی ما بود. ما چند بار همدیگر را دیده بودیم. من هم مثل سیامک هیچ برنامه‌ریزی برای ازدواج نداشتم. به نظر من ازدواج یک مقوله حسی است. یک احساس است که باید در درون فرد به وجود بیاید. زندگی متاهلی هم احساس مسئولیت است هم حس علاقه… در کل مجموعه‌ای از وظایف و احساسات است که باید پذیرفته شود.

سیامک، دوست یکی از دوستان خانوادگی ما بود. ما چند بار همدیگر را دیده بودیم. من هم مثل سیامک هیچ برنامه‌ریزی برای ازدواج نداشتم. به نظر من ازدواج یک مقوله حسی است. یک احساس است که باید در درون فرد به وجود بیاید. زندگی متاهلی هم احساس مسئولیت است هم حس علاقه… در کل مجموعه‌ای از وظایف و احساسات است که باید پذیرفته شود.
سیامک انصاری | بیوگرافی سیامک انصاری و همسرش طناز هادیان| عکس و ازدواج
بیوگرافی طناز هادیان همسر سیامک انصاری
تحصیلات:طناز: دو مدرک دارم. یکی لیسانس معماری داخلی و دیگری مدرک معادل لیسانس برنامه‌‌نویسی کامپیوتر.
به نظر می‌آید علاقه‌تان به معماری داخلی است؟
طناز: بله.
اصالتا کجایی هستید. در کدام منطقه بزرگ شده‌اید؟
طناز: تهران. در منطقه دیباجی و دروس بزرگ شده‌ام.
ماجرای طلاق سیامک انصاری
با وجود گذشت یک سال از اتفاقات و حواشی سریال ویلا که در نهایت به عدم فیلمبرداری این سریال منتهی شد، هنوز هم حواشی پشت این سریال ادامه دارد. در تازه ترین ادعاهای مطرح شده اینبار مهران مهام، تهیه کننده ی سریال «ویلا» علیه سیامک انصاری سخنانی را بیان کرده است.
سیامک انصاری | بیوگرافی سیامک انصاری و همسرش طناز هادیان| عکس و ازدواج
سریال «ویلا» به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی مهران مهام، با بازی سیامک انصاری، قرار بود سال گذشته جلوی دوربین برود و نوروز ۹۵ هم از تلویزیون پخش شود. اما در آن زمان به ناگهان خبر رسید که سیامک انصاری و مرضیه برومند از این پروژه تلویزیونی انصراف دادند. مرضیه برومند دوم اسفندماه سال ۹۴ درباره انصراف خود و سیامک انصاری از پروژه «ویلا» به آی سینما گفته بود:
«من همان دو ماه پیش از این سریال انصراف دادم، آقای انصاری گفتند مریض هستند و این سریال به تولید نرسید. البته این اتفاق دو روز مانده به فیلم برداری افتاد و ما جایگزین دیگری نداشتیم. یا تمارض کردند یا واقعا مریض بودند که به هر حال این اتفاق نیفتاد، همین!»
مهران مهام در پایان این موضوع، به جزییات بیشتری در مورد جدایی سیامک انصاری از سریال «ویلا» اشاره می کند و می گوید مشکل او با این بازیگر تنها بر سر مسائل مالی بوده است
«هنرمند دو نوع پیمان می بندد. یکی پیمان مالی و فیزیکی و دوم پیمان و قرارداد دلی است که با مردم بسته ایم. سیامک انصاری حداقل می توانست به قراردادی که با مردم بسته احترام بگذارد نه اینکه از من پول بگیرد و بعد که «دورهمی» پول بیشتری به او داد، پیش من گریه کند که زنم از من طلاق می گیرد و باید بروم. در مورد سیامک انصاری قصه فقط پول بود.»
سیامک انصاری | بیوگرافی سیامک انصاری و همسرش طناز هادیان| عکس و ازدواج

نظرات 1 + ارسال نظر
miss_love جمعه 15 بهمن 1395 ساعت 15:32 http://grave4.honor.es

برایتان موفقیت توام با سر بلندی آرزومندم
شما هم به من سر بزنید واقعا دست گلتون درد نکنه،تشکرررررررررر
98651

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.